Reģistra un datu aizsardzības noteikumi

Šis ir Uzņēmuma reģistrs un paziņojums par privātumu saskaņā ar Fizisko personu datu likumu (10. un 24. sadaļa) un ES Vispārīgo datu aizsardzības regulu (VDAR).

1. Datu pārzinis

Sintosen palvelut
Opistotie 21 H21
02550 Evitskog

+358456308568
myynti@sintosen.com
kauppa.sintosen.com
2173756-2

2. Par reģistru atbildīgā kontaktpersona

Antti Sintonens, sales@3dandy.com

3. Reģistra nosaukums

Tīmekļa pakalpojuma lietotāju reģistrs

4. Personas datu apstrādes tiesiskais pamats un mērķis

Juridiskais pamats personas datu apstrādei saskaņā ar ES Vispārīgo datu aizsardzības regulu ir

līgums, kura līgumslēdzēja puse ir datu subjekts

Pārziņa leģitīmās intereses

Datus var izmantot, lai attīstītu un tirgotu Sintonen pakalpojumus

5. Reģistra datu saturs

Reģistrā saglabātā informācija ietver: personas vārdu, kontaktinformāciju (adresi, tālruņa numuru, e-pasta adresi), informāciju par pasūtītajiem pakalpojumiem un produktiem un to izmaiņām, norēķinu informāciju, citu informāciju, kas saistīta ar klientu attiecībām un pasūtītajiem pakalpojumiem un produktiem.

6. Regulāri informācijas avoti

Reģistrā saglabātā informācija tiek iegūta no klienta, piemēram, ziņojumi, kas nosūtīti, izmantojot tīmekļa veidlapas, e-pastu, tālruni, sociālo mediju pakalpojumus, līgumus, klientu tikšanās un citas situācijas, kurās klients atklāj savus datus.

7. Regulāra datu izpaušana un datu pārsūtīšana ārpus ES vai EEZ

Dati netiek regulāri izpausti citām personām. Informācija var tikt publicēta, ciktāl par to ir panākta vienošanās ar klientu.

8. Reģistra aizsardzības principi

Reģistrs tiek apstrādāts uzmanīgi, un dati, kas apstrādāti ar informācijas sistēmu palīdzību, tiek pienācīgi aizsargāti. Kad reģistra dati tiek glabāti interneta serveros, par to aparatūras fizisko un digitālo drošību tiek pienācīgi rūpēts. Pārzinis nodrošina, ka uzglabātos datus, servera piekļuves tiesības un citu personas datu drošībai būtisku informāciju apstrādā konfidenciāli un tikai tie darbinieki, kuru amata aprakstam tas pieder.

9. Tiesības veikt pārbaudi un tiesības pieprasīt datu labošanu

Ikvienai personai reģistrā ir tiesības pārbaudīt savus reģistrā glabātos datus un pieprasīt labot nepareizos datus vai papildināt nepilnīgus datus. Ja persona vēlas pārbaudīt par sevi saglabātos datus vai pieprasīt to labošanu, pieprasījums jānosūta rakstveidā pārzinim. Ja nepieciešams, pārzinis var lūgt pieteikuma iesniedzēju pierādīt savu identitāti. Pārzinis atbildēs klientam ES Vispārīgajā datu aizsardzības regulā noteiktajā termiņā (parasti viena mēneša laikā).

10. Citas ar personas datu apstrādi saistītas tiesības

Reģistrā iekļautajai personai ir tiesības pieprasīt savu personas datu dzēšanu no reģistra ("tiesības tikt aizmirstam"). Saskaņā ar ES Vispārīgo datu aizsardzības regulu datu subjektiem ir arī citas tiesības, piemēram, personas datu apstrādes ierobežošana noteiktās situācijās. Pieprasījumi jānosūta rakstiski pārzinim. Ja nepieciešams, pārzinis var lūgt pieteikuma iesniedzēju pierādīt savu identitāti. Pārzinis atbildēs klientam ES Vispārīgajā datu aizsardzības regulā noteiktajā termiņā (parasti viena mēneša laikā).

Jūsu iepirkumu grozs ir tukšs
Meillä on nopea toimitus.
Varastomme sijaitsee Suomessa

Noteikumi un nosacījumi

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 19.10.2020 alkaen.

Tīmekļa veikals

Sintosen palvelut
Opistotie 21 H21
02550 Evitskog

+358456308568
myynti@sintosen.com
kauppa.sintosen.com
2173756-2

Veikals pārdod produktus pieaugušajiem un uzņēmumiem. Produktu cenas ietver pievienoto vērtību nodokli. Mēs paturam tiesības mainīt cenas un piegādes izmaksas.

Pasūtīšana

Preces pasūta tiešsaistē, pievienojot tās iepirkumu grozam un samaksājot groza saturu tiešsaistes maksāšanas pakalpojumā. Visas klientu informācijas tiek apstrādātas konfidenciāli. Pasūtījuma veikšanas laikā pieprasītos kontaktinformāciju neizmanto citiem mērķiem kā pasūtījuma izpildei vai neprecizitāšu izskaidrošanai, ja netiek norādīts savādāk. Pasūtot tiešsaistē, tiek pieņemts, ka esat iepazinies un piekrītat spēkā esošajiem piegādes nosacījumiem.

Maksāšana un maksāšanas veidi

Maksu pakalpojumu sniedzējs un maksu pakalpojumu sniedzējs ir Paytrail Oyj vai Paypal.
Paytrail Oyj sadarbojas ar Somijas bankām un kredītiestēm. Paytrail Oyj ir norādīts maksātājs bankas izrakstā vai kredītkartes rēķinā un pārsūta maksājumu pārdevējam. Paytrail Oyj ir maksas iestādes licences. Sūdzību gadījumā lūdzam sazināties galvenokārt ar produkta piegādātāju.

Paytrail Oyj, uzņēmuma reģistrācijas numurs: 2122839-7 Innova 2 Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä Telefons: 020 718 1830 www.paytrail.com

Pasūtījuma un maksas apstiprinājums

Kad esam saņēmuši jūsu pasūtījumu, nekavējoties nosūtīsim jums pasūtījuma apstiprinājumu e-pastā, kur redzami jūsu pasūtījuma dati. Vieta vienmēr pārbaudiet pasūtījuma apstiprinājuma saturu. Ja jums ir jautājumi, sazinieties nekavējoties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu. Saglabājiet pasūtījuma apstiprinājumu, ja jums būs jāsazinās ar klientu apkalpošanu. Komunicējot ar klientu apkalpošanas dienestu, vienmēr saglabājiet pieejamo klienta numuru un pasūtījuma numuru. Vieta vienmēr pārbaudiet, vai paciņas saturs atbilst pasūtījuma apstiprinājumā norādītajiem produktiem.
Ar mūsu klientu apkalpošanu varat sazināties, izmantojot šādus kontaktus:

Sintosen palvelut
Opistotie 21 H21
02550 Evitskog

+358456308568
myynti@sintosen.com
kauppa.sintosen.com
2173756-2


Piegādes veidi un izmaksas

Piegādes izmaksas ietver pastnieka un iepakojuma izmaksas. Iepirkumu grozā sniedzam nākotnes piegādes izmaksu aptuvenu, pamatojoties uz prioritāro piegādes veidu. Pēc vēlamo maksājuma un piegādes veidu izvēles varat redzēt precīzas piegādes izmaksas jūsu pasūtījumam. Pieejamie piegādes veidi ir atkarīgi no iepirkumu groza satura un kopējā svara. Kasē varat izvēlēties vispiemērotāko iespēju no pieejamajiem piegādes veidiem, un kopā ar to tiks sniegta precīza piegādes izmaksu informācija.

Garantija

Produktiem ir 12 mēnešu garantija, izņemot reģenerējošos materiālus un filiālijas. Garantija nepastāv, piemēram, printeru korpusa nodilumu vai detaļu normālu nodilumu, piemēram, izplūdes caurules, sildītāji, LCD ekrāni u.c

Atgriešanas nosacījumi

Atteikuma tiesības

Jums ir tiesības 14 dienu laikā atcelt šo līgumu, nenorādot iemeslu. Atteikuma periods beidzas 14 dienu laikā no dienas, kad saņēmāt pēdējo piegādi, vai lejupielādējamo produktu gadījumā - no brīža, kad saņēmāt pasūtījumu.

Lai izmantotu savas atteikuma tiesības, jums mūs nepārprotamā jāinformē par savu lēmumu atcelt līgumu (piemēram, izmantojot pastu vai e-pastu). Varat izmantot arī mūsu izdrukājamo atgriešanas veidlapu, bet tas nav obligāti.

Lai ievērotu atgriešanas perioda termiņu, jums mums jānosūta paziņojums par atgriešanu pirms atgriešanas perioda beigām.

Atgriešanas sekas

Ja nolemsiet atcelt šo līgumu, mēs atgriezīsim visus no jums saņemtos maksājumus, ieskaitot piegādes izmaksas (bet ne papildu izmaksas par cita piegādes veida izmantošanu, kas nav mūsu pēc noklusējuma ieteiktais cenas ziņā pieejamākais veids), bez kavēšanās un jebkurā gadījumā 14 dienu laikā pēc jūsu paziņojuma par atgriešanu saņemšanas. Mēs veiksim atmaksu, izmantojot to pašu maksājuma veidu, ko izmantojāt sākotnējā darījumā, ja vien neesat nepārprotami noteikuši citādāk, un jebkurā gadījumā neradot jums papildu izmaksas.

Jums preces jānosūta atpakaļ bez kavēšanās un 14 dienu laikā pēc paziņojuma par atgriešanu nosūtīšanas. Termiņš būs ievērots, ja preces nosūtīsiet atpakaļ pirms minētā 14 dienu perioda beigām.

Jūs esat atbildīgi tikai par tādu preču vērtības samazināšanos, kas nav notikusi tādas apstrādes rezultātā, kas nepieciešama preču veida, īpašību un funkcionalitātes noteikšanai.

Nepiegādātais pakotne
Nepiegāde nav tas pats kas atgriešana vai atcelšana. Par nepiegādātu pakotni, par kuru nav iesniegts atsevišķs atcelšanas paziņojums, mēs iekasēsim piegādes izmaksas.
Problēmu situācijas
Ja produkts pazūd vai tiek bojāts pārvadāšanas laikā vai citādi neatbilst jūsu pasūtījumam, jums jāziņo par kļūdu rakstiski ne vēlāk kā 14 dienu laikā uz adresi, kas norādīta sadaļā "Tiesības atteikties un atgriezt" vai zvanot uz norādīto telefona numuru. Ja pakete ir skaidri bojāta pārvadāšanas laikā, jums nekavējoties jāiesniedz sūdzība izvēlētajai piegādes metodei pārvadātājam.

Ja pārdošanas līguma strīds nevar tikt izšķirts sarunās starp pusēm, patērētājs var vērsties pie Patērētāju strīdu risināšanas padomes.

Pirms lietas izskatīšanas Patērētāju strīdu risināšanas padomē patērētājam jāsazinās ar patērētāju padomu.

Patērētājiem ir iespēja izmantot arī ES tiešsaistes strīdu izšķiršanas platformu strīdu risināšanai.

Suodata tuotteita